لایف کوچینگ و بیزینس کوچینگ
نوشته شده توسط : سپهریونسی

بیزینس کوچینگ

بهترین و طلایی‌ترین فرصت در کسب‌وکار برای تمام مردم ایران!

 

به‌جرئت میشه گفت بهترین فرصت و طلایی‌ترین فرصت برای کسب‌وکارها و علاقه‌مندان در ایران بیزینس کوچینگ است. ولی امکان داره این سوال براتون پیش بیاد که چرا؟

راحت میشه به این سوال پاسخ داد چون هیچ کسب‌وکاری در ایران پیدا نمی‌کنید که علاقه‌مند به رشد کردن، رشد و موفقیت نخواد و به یک برند و یک کسب‌وکار پرسود و پردرآمد تبدیل نشه;

همه­ی کسب‌وکارها چه بزرگ و چه کوچک به دنبال تغییر در کسب‌وکار خودشون هستن ولی چگونه می‌توان این کسب‌وکارها را توسعه داد و وارد عرصه پیشرفت کرد؟

در این مسیر به چه کسانی می‌توان اعتماد کرد؟

در این مسیر چه کسانی می‌توانند به ما در رسیدن به اهداف کسب‌وکار کمک کنند؟

 

در همین راستا هست که از دوستان، صاحبان کسب‌وکارهای موفق یا نیمه موفق، افراد تحصیل‌کرده یا مشاور، یا حتی یک سرچ ساده در گوگل به دنبال راه‌های رسیدن به کسب‌وکار موفق هستیم و افراد و سایت‌های زیادی هستند که به ما وعده‌های بسیار زیادی در خصوص رسیدن به یک کسب‌وکار موفق می‌دهند; در همین موقع هست که بیزینس کوچینگ معنا و مفهوم بسیار زیادی پیدا می‌کند.

 

در همین زمان است که ما نیاز به  دانش خاص برای رسیدن شما به اهداف و یک کسب‌وکار موفق پیدا می‌کنیم و بیزینس کوچینگ ابزاری است که برای همین موضوع طراحی شده و به وجود آمده است.

 

با استفاده از علم کوچینگ و یک بیزینس کوچ می‌توانید اهداف خود را در کسب‌وکار پیدا کنید و یاد می‌گیرید که ویژن‌های خود (چشم‌اندازها) را دنبال کنید و راه رسیدن به این اهداف و چشم‌اندازها را کاملاً شفاف پیدا کنید.

 

اینجا در وبسایت رسمی بیزینس کوچینگ با امین عنصری میخوایم در خصوص یک بیزینس کوچ حرفه‌ای و اینکه بیزینس کوچینگ  چطور می‌تواند در کسب‌وکار به شما کمک کنه و یکی از بهترین بیزینس کوچ‌های ایران صحبت کنیم.

 

معنی لایف کوچینگ چیست

لایف کوچینگ از دو کلمه «لایف» و «کوچینگ» شکل‌گرفته است. لایف به معنی زندگی است و در این صورت می‌توان لایف کوچینگ را کوچینگ زندگی هم نام‌گذاری کرد. در این صورت باید نگاهی به معنی واژه کوچینگ بیندازیم.

ریشه واژه کوچینگ به معنای راندن کالسکه‌های مسافری است، اما امروزه از این واژه برای مربیگری، راهنمایی و راهبری استفاده می‌شود. در حوزه بحث ما، کوچینگ متد روانشناسی جدیدی است که از نیمه دوم قرن بیستم رواج یافته است.

ازاین‌رو معنی لایف کوچینگ را می‌توان به این صورت گفت؛ راهبری و مربی‌گری فرد برای زندگی بهتر و رسیدن اهداف است . با توجه به معنای عمیق و چندوجهی واژه «کوچینگ» در حوزه بحث ما، بهتر است برای جلوگیری از دور شدن از معنای اصلی آن، از ترجمه فارسی آن استفاده نکرده و آن را همچنان «لایف کوچینگ» یا «کوچینگ زندگی» نام‌گذاری کنیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: